lunes, 7 de noviembre de 2011

Quinta setmana

Setmana del  31 d’octubre al 4 de novembre

Hola a tothom, aquesta setmana a bases didàctiques i disseny curricular hem donat poca teoria, ja que varem agafar un pont i vam tenir menys classes, i també el bloc de Kuentalibros ens va publicar els nostres treballs del llibre Va de mestres i amb tanta il·lusió i agraïments sens varen anar les hores.
Vull començar agraint a Kuentalibros per donar-nus l’oportunitat de participar en el seu projecte i d’haver fet públics el nostres treballs i així donar-nus a conèixer. És una gran satisfacció fer un treball i saber que altres persones l’admiren, que tenim l’oportunitat de que surti de l’aula i de que altres estudiants d’Educació com nosaltres puguin veure’ls.
La veritat es que estic aprenent moltes coses amb aquesta assignatura. Una de les coses que estic aprenent, es a utilitzar TIC’s, en aquest treball em utilitzat el Photopeach, per a fer el vídeo on em posat fotos, musica y frases i el Scribd, per a pujar el document de word que vam escriure amb la nostra conclusió de quina mestra volia ser.
Y seguirem avançant y aprenent més coses. Som com un espiral que va fent-se més gran, nosaltres vam augmentant els nostres coneixements.

1 comentario:

  1. Hola Nerea, només agraïr-te que hagis possat els meus blocs entre la llista dels teus blocs i desitjar-te molta molta sort!!! Ja veuràs que això de les TIC és un món bem interessant i profitós, bé, a jo m'encanta!!! encara que tinc un munt per aprendre :( ... Gràcies i sort!!!

    ResponderEliminar